čtvrtek 21. března 2013

SBA

V Olomouci jsem pustily byt. Jedna se odstěhovala do Prahy na Žižkov do 2kk v osobním vlastnictví. Druhá domů k rodičům, odkud dochází do zaměstnání. Třetí zůstala na Nové ulici, i když o pár domů dál. A já jsem se na přechodné období vrátila domů, do vsi, do Prdelovic. V Prdelovicích jsem pracovala a společensky angažovala. Jsem aktivní občan. A drzý.
Doma v Prdelovicích jsem z europalet postavila kompost a hadník, protože jsem celá taková ekologická a bio, začala jsem péct a vařit. Peču už i na zakázky...třeba jako tehdy, kdy jsem pekla ženám z místního Svazu žen ku příležitosti výroční schůze na MDŽ. Bože, jak já jsem angažovaná.
V Prdelovicích je to fajn, mám tady ekoneposekaný trávník,uschlé kvítka, kompost, hadník, kámoše a sousedy, r o d i n u  a psa a kočku, co čeká zase koťata. Chtěla jsem tu mít ještě kury, ale těch se bojím a i když přesto, že jsem se moc snažila, nezvládla jsem to! Když jsem se na ptačí burze v Přerově byla na ty kury dívat, málem jsem se pozvracela. A tak jsme chtěla mít včely, ale ty má už kámoška ze základky Jana a ta říkala, že je to na hovno, že má velký úhyn a že i přes to, že je v CHKO, jí je místní zemědělný lid tráví postřiky. V Prdelovicích je to super. Chodím běhat do CHKO a nebo k D1, chodím do hospody na kofolu a pivo, chodím na akce, které pořádá Kulturní komise, TJ TATRAN, Svaz žen, SRPŠ a nebo SDH. A je to fajn. Ale jsem tak ráda, že zas vypadu! Zpátky do Olomouce.
Kluci ušatí mi drží místo na bytě v Olomouci. Máme starý byt, vysoké stropy, velká okna, 3 obří místnosti, předpokoj a pokoj pro služku. Máme tam klavír i ribstole. Ale obávám se, že SBA (smrad-bordel-anarchie) není jenom název naší wifi, ale prostě nedílná součást bytu. Troufám si říci, že kluci nejsou žádné bydlenky a vím, že je tam vystaveno mnoho kousků, co jsem našli u popelnic, když jsem se vraceli z pitek. A ano, máme wifi a už nemusíme chodit na net dolů do Casablancy, teď už tam chodíme jenom proto, že jsem alkoholici.
Stěhuji se příští týden, ale už zítra máme na bytě divadlo. Archeolog splašil nějaké 2 holky a 2 kluky, co hrávají po bytech divadlo, pozvalo se pár přátel a večírek může začít. No není to príma? Já říkám že jo, protože tam ještě nemám (krom kartáčku, peřiny a polštáře a nákupní tašky z IKEA) ještě žádné věci, co by mi kdo mohl zničit.

Ráda bych se dala nějaké fotky, ale když jsem naposled fotila, byla jsem strašně opilá a spadla jsem a asi rovnou na foťák nebo já nevím. A tak nefotím, nevadí!


Žádné komentáře:

Okomentovat